Clocky

image263Börjar bli svårare och svårare att gå upp på mornarna... Trots att jag går och lägger mig i tid (oftast) så är det nästan helt omöjligt att ta sig upp när väckarklockorna (har 3 st) ringer. Har funderat på en sån där gryningssimulator som väcker en med lite ljusterapi och fågelsång... Låter ju som att det skulle kunna göra susen!




Nu har jag dock hittat en ännu smartare väckarklocka - Clocky! Den är utvecklad av studenter från MIT och fungerar så att när den ringer så rullar den iväg och man måste kliva upp och springa efter den för att kunna stänga av den! Hur smart som helst!

image265
2007-11-20 @ 09:21:51 Allmänt

Kommentarer

Postat av: frida

hihihi hur smart som helst ju. skulle absolut skaffat en sån för ett år sen. nu behöver jag ingen väckarklocka. Molly är den bästa väckarklockan ;)

2007-11-20 @ 13:29:29
URL: http://frippan.blogg.se

Postat av: Anna

Dagen jag skulle behöva springa efter en väckarklocka sekunden efter jag vaknat skulle nog aldrig bli en bra dag... =)
Jag väljer hellre variant 1. Den verkar humanare.

2007-11-20 @ 19:33:10
URL: http://hallakulle.bloggagratis.se

Postat av: Sandra

Haha, vilket klockrent inlägg var tvungen att visa sambon. Jag har nämligen väldigt svårt att ta mig upp på morgonen och jag har kikat lite på den första väckarklockan med ljusterapi. Fast jag vet inte om den klarar av att göra underverk :) Kram Sandra

2007-11-20 @ 21:22:01
URL: http://tjohalia.blogg.se

Postat av: Danne

Haha, vore ju sjukt roligt med en väckarklocka som springer ifrån en när man skall stänga av den! Klockrent! ;)

2007-11-20 @ 23:40:54


Kommentarera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: