Visningen avklarad

I torsdags var mäklaren här för att värdera lägenheten... Han kunde inte ge något svar på en gång utan skulle fundera till början av nästa vecka. Spännande! Han sa i alla fall att det var den finaste lägenheten han varit inne i. Inte illa! :) Precis innan han skulle gå så frågade han om han kunde få ta lite privata foton för inspiration. Kul! :)

Jag passade på att ta lite egna foton efter att han varit här... Tänkte att jag skulle publicera lite före och efter bilder på lägenheten. Håll utkik!
2008-04-27 @ 15:26:19 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej på er! Nu var det väldigt längesedan jag kikade här, men inte desto mindre roligt att se att ni fortsätter i stor stil.. Vad roligt att mäklaren gillade lägenheten =). Klart han gjorde det, men finaste lägenheten.. kul att höra.. Upp med mer bilder nu så jag blir inspirerad att göra klart hos mig =).. Hoppas allt är bra annars! /Anton

2008-04-27 @ 21:56:25

Postat av: timon

Kul att du kikar in! :) Nu finns lite fler bilder på badrummet! Hoppas du kan bli lite inspirerad! Se till och kom på besök snart! :)

2008-04-27 @ 22:34:00
URL: http://timonhome.blogg.se

Postat av: rille

va galet! finaste lgh...ni måste ha haft bra hjälp då.. =)

2008-04-29 @ 10:25:06

Postat av: timon

Hehe! Jo, så måste det ju varit! :)

2008-04-29 @ 23:07:35
URL: http://timonhome.blogg.se


Kommentarera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: